شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۲۸۸
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: طی هشت ماهه امسال، تیراندازی در شهرستان دشتستان ۱۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با سرقت و جلب رضایت شهروندان، با تلاش‌های صورت گرفته توسط مأموران انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان در بازجوئی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس به ارتکاب ۱۳ فقره انواع سرقت شامل سرقت منزل، داخل خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، احشام و کابل برق در سطح شهرستان دشتستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: در همین ارتباط متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با انواع جرائم خشن و با توجه به آثار منفی تیراندازی بر امنیت عمومی جامعه، رسیدگی به این موضوع در رأس ماموریت های این فرماندهی قرار گرفته است.

سرهنگ رضوی اظهار داشت: این فرماندهی در پرتو همکاری دستگاه قضائی و با اقدامات گسترده اطلاعاتی و اجرای طرح های عملیاتی همچون طرح خلع سلاح، پیگیری وکشف سریع تیراندازی‌ها، شناسائی و کنترل متهمان سابقه‌دار، تعامل نزدیک با اعضاء شورای تأمین و جلب همکاری‌های مردمی میزان وقوع تیراندازی‌ها را در هشت ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تقویت تعاملات و همکاری های مردمی شاهد توفیقات بیشتر در این زمینه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر