دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۱۸
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند دانش‌آموزان را راغب به مطالعه کند، تجهیز کتاب‌خانه‌های مدارس است که در این راستا سه‌هزار جلد کتب غیردرسی متناسب با سنین دانش‌آموزان در مدارس استان بوشهر به شکل رایگان توزیع شده است

به گزارش فکرشهر، محمود قاسمی در نشست با کارشناسان مقطع ابتدایی استان بوشهر در شهر بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد الگوهای مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به مطالعه کتب غیر درسی، به دنبال ایجاد فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح مدارس استان بوشهر هستیم.

وی افزود: با توجه به این که فرهنگ مطالعه باید در سنین پایین شکل گیرد، آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه‌های خوبی را برای علاقمند‌کردن دانش‌آموزان مقطع پیش دبستانی و دبستانی به مقوله مطالعه آغاز کرده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند دانش‌آموزان را راغب به مطالعه کند، تجهیز کتاب‌خانه‌های مدارس است که در این راستا سه‌هزار جلد کتب غیردرسی متناسب با سنین دانش‌آموزان در مدارس استان بوشهر به شکل رایگان توزیع شده است.

قاسمی ادامه داد: از جمله اهدافی که با توزیع کتب غیردرسی در سطح مدارس دنبال می‌کنیم این است که هم‌زمان با ایجاد فرهنگ مطالعه، میزان مسوولیت‌پذیری دانش‌آموزان نسبت به محیط اطراف را بیشتر کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر