دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۴۴۵
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در جهت توسعه اخلاق و کرامت انسانی به زودی کار تدوین سند اجتماعی و ایجاد مرکز رصد اجتماعی در استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عباس برزگرزاده در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: در جهت توسعه اخلاق و کرامت انسانی به زودی کار تدوین سند اجتماعی و ایجاد مرکز رصد اجتماعی در استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود که با این سند و مرکز رصد اجتماعی، ضمن یک‌دست‌شدن فعالیت‌های اجتماعی و تعیین وظایف دستگاه‌های اجرایی در حوزه اجتماعی، زمین‌های لازم برای کاهش اسیب‌های اجتماعی در جامعه ایجاد شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: مرحله دوم طرح نشاط و امید اجتماعی با مبنای کار آموزش، دانایی‌محوری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به زودی در سطح استان بوشهر و با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و 11 دستگاه اجرایی مرتبط آغاز می‌شود  

برزگرزاده ادامه داد: این طرح که در مراکز شهری، روستایی و مراکز عشایری استان بوشهر قابلیت اجرایی پیدا کرده به دنبال این است که در سه بخش فرهنگی، ورزشی و حوزه سلامت زمینه‌سازی لازم برای انجام آموزش، رقابت‌های ورزشی و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی را فراهم سازد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر عنوان کرد: ایجاد خانه گفت‌وگو برای مشاوره و پاسخ‌گویی به زنان‌خانه‌دار دارای مشکلات خانوادگی و کیوسک فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین شهرهای استان از دیگر فعالیت‌هایی است که در قالب کاهش آسیب‌های اجتماعی پیگیری می‌کنیم و به زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر