يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۷۱۹
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر گفت: از استاندار انتظار می‌رود همکاری و حمایت لازم را برای احیا شان و منزلت جایگاه شورای شهر داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت تصمیمات شورا شوند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم ، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست اعضا شورای شهر بوشهر با استاندار با بیان اینکه شورا محل اختلاف نظر برای توسعه و پیشرفت است، اظهار داشت: اختلاف نظر اعضای شورا ناشی از تفکرات متفاوتی است که همکاران دارند ودر خروجی این تفکرات به دنبال آرامش شهر و شهروندسالاری هستیم.

وی از برگزاری کمیسیون‌های مردمی در شورای شهر بوشهر خبرداد و افزود: در مدت فعالیت شورای شهر جدید، 44 مصوبه، 14 جلسه مردمی، 14 جلسه کمیسیون‌های مختلف برگزار شده ضمن اینکه شورای شهر 6 کمیسیون تخصصی و یک مرکز پژوهشی هم دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به نظارت‌های فنی و مهندسی از پروژه‌های عمران شهری تصریح کرد: بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها در حتی در ساعات پایانی روز توسط  اعضای شورای شهر انجام می‌شود و این نشان از جدیت اعضا در انجام امور مربوط به شهر است.

دهدار با اشاره به جایگاه ویژه شورا خاطرنشان کرد: از استاندار انتظار می‌رود همکاری و حمایت لازم را برای احیا شان و منزلت جایگاه شورای شهر داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت تصمیمات شورا شوند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با 26 دستگاه اجرایی در مرکز استان برای اعضای شورای شهر سخت است، تاکید کرد:  در انتخاب شهردار جدید توانمندی و شایسته سالاری را مد نظر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر