دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۲۷
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: شهردار گناوه گفت: برنامه نشاط اجتماعی روزهای جمعه با عنوان جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، ماشاءالله احمدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: برنامه های فرهنگی شهر گناوه برنامه ریزی شده است و افتتاحیه طرح نشاط و برنامه های فرهنگی همزمان با شب یلدا در پارک خور فاز ۳ همراه با موسیقی، حافظ خوانی و نقالی خواهد بود.

وی افزود: برنامه نشاط اجتماعی روزهای جمعه با عنوان جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه با برنامه‌هایی مانند حجم‌های ماسه‌ای، پرواز بادبادک‌ها، بازی های بومی و محلی، مسابقه نقاشی کودکان و پاکسازی ساحل و دیگر نقاط شهر آغاز خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: آخر هفته ها در محلات شهرستان گناوه هر هفته در یک محله جشن همراه با موسیقی و مسابقات دارت، طناب کشی، طناب‌زنی و مسابقاتی از این قبیل با نام شب محلات به نام همان محله اجرا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در طرح نشاط اجتماعی ورزشکاران و هنرمندان حضور گسترده و فعال دارند و اداره ورزش و جوانان نقش بسزایی در اجرای این برنامه‌ها دارد همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، دو مجموعه فنی حرفه ای برادران و خواهران، کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان، جمعیت هلال احمر و سمن های شهرستان گناوه در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر همکاری می‌کنند.

شهردار گناوه در ادامه گفت: در برنامه پنج شنبه‌های سلامت هر هفته ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح ورزش صبحگاهی را در دستور کار قرار داده‌ایم که هر هفته یک هیئت ورزشی یا کارشناس ورزشی در محل پارک هنرمندان اجرای آن را برعهده دارد.

احمدی افزود: کلاس‌های روانشناسی و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی و همچنین کلاس‌های مذهبی مانند قرآن خوانی را در طرح نشاط اجتماعی اجرا خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر