يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۳۱
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: در آیین ضیافت 'بفرمایید کتاب' چهارشنبه شب در آیینی از هفت اثر نویسندگان شهرهای بوشهر، گناوه و جزیره خارگ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر و استقبال پرشور علاقمندان به کتاب در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آیین کتاب های 'شکوفه های مرجان' و 'سنگ تیغار' اثر جمات مژده، 'محپلنگ' از ایرج صغیری، 'ارزش های ادبی و محورهای درونی در صحیفه سجادیه' از علیرضا کریمی فرد، 'افسانه های دریا' از مهناز جعفری، 'ادبیات نمایشی در بوشهر' از جهانشیر یاراحمدی و تا 'بیکران دریا' اثر محمدمظفری رونمایی شد.

دبیر ستاد ضیافت بفرمایید کتاب گناوه در این آیین گفت: این برنامه باهدف معرفی و حمایت از نویسندگان و پژوهشگران جنوب کشور بویژه شهرهای استان بوشهر و شهرستان گناوه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین جامعه برای سومین بار برگزار می شود.

غلامحسین دریانورد افزود: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر و شهرستان گناوه، خیرین و علاقمندان و انتشارات دریانورد برگزار شد.

وی گفت: پذیرایی کتاب به ارزش 80 میلیون ریال به شرکت کنندگان دراین برنامه بصورت رایگان نیز درنظر گرفته شد.

پاراگراف خوانی، صفحه خوانی نمایشنامه محپلنگ، موسیقی، اهدای کتاب به دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر، پویش مهمانی کتاب بندرریگ، حلقه سه شنبه های داستان و خوانش کتاب از دیگر برنامه های آیین ضیافت بفرمایید کتاب بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر