يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۴۲
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: امام جمعه کاکی شهرستان دشتی گفت: ابعاد فتنه منحوس سال 88 باید گفته شود تا عبرتی برای همه کسانی باشد که به نظام و ملت دهن‌کجی کردند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کاکی شهرستان دشتی اظهار داشت: سال «اقتصاد مقاومتى؛ تولید و اشتغال» وارد فصل آخر سال شده است و همه باید بداند علاج اقتصاد کشور همین اقتصاد مقاومتی و توجه و حمایت تولیدات داخلی است .

وی افزود: توجه به غفلت‏‌هاى داخلى، تأکید بر ضرورت مراقبت از درون و رصد توطئه‏‌هاى بیگانگان و عوامل نفوذى داخلى آن‏ها لازم است که چه ‏بسا گرگ‌ها و کرکس‌هایى همچون آمریکا و رژیم صهیونیستى نیز چشم امیدشان به موریانه‌‏هاى داخلى است تا با کمک آن‏ها القاء ناکارآمدى نظام و ایجاد شکاف و یأس بین مردم را دامن بزنند.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: با همه شرارت‌ها و توطئه‌ها نظام سلطه بر علیه انقلاب مردمی ایران، کارآمدى نظام ثابت شده است هر چند برخی‌ها به دنبال القا ناکارآمدی نظام هستند که این جفا و خیانت است.

 محمدی پیرامون ضرورت مبارزه همه‏ جانبه با قاچاق، عنوان کرد: تاکید جدی برای مبارزه با قاچاق داریم ،اما در بحث دریا، ملوانی و تجارت قانونمند باید فکر اساسی شود تا زندگی خیلی از مردم که ارتزاقشان از این مسیر است، فلج نگردد.

وی با اعلام این که حماسه ۹ دى، مناسبتى است که هرگز نباید فراموش بشود، بیان کرد: این حماسه ماندگار ملت بصیر و شجاع ایران، عبرت‌هایى به همراه داشت و به عنوان سرفصلى نو در تاریخ انقلاب اسلامى و پیروزی دیگری برای نظام و نابودی فتنه‌گرانی که در سر خیال خام براندازی داشتند، خود را نشان داد.

 امام جمعه کاکی اظهار داشت: ابعاد فتنه منحوس سال 88 باید گفته شود تا عبرتی برای همه کسانی باشد که به نظام و ملت دهن‌کجی کردند. باید 9 دی که یوم‌الله است بسیار بزرگ گرامی داشته شود و مراسم‌ها، تجمع و نشست‌های بصیرتی و کاربردی گرفته شود.

وی با اشاره به مسائل منطقه و بخش کاکی بیان کرد: دغدغه‌هایی مردم شریف روستاهای حاشیه رودخانه مند در چند روز اخیر، سبب مراجعات مکرر به اینجانب برای تعیین پیگری بستر رودخانه مند بود که با مطالعاتی که منابع آب به بخش خصوصی داده بود، هشت کیلومتر دیده شده است کهد همین امر باعث نگرانی مردم شده است.

محمدی گفت: از پیگیری‌های خوب سرپرست فرمانداری دشتی و عنایت مدیرکل آب منطقه‌‌ای استان بوشهر برای تجدید نظر و رفع دغدغه و نگرانی مردم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه کاکی با اشاره به بحث مهم انتصاب فرماندار شهرستان دشتی، عنوان کرد: ضمن تقدیر از مهرجو  فرماندار سابق شهرستان دشتی و آرزوی توفیق برای ایشان، تاکید و خواسته ما و مطالبه قاطبه شخصیت‌های حقیقی وحقوقی و مردم  شهرستان انتصاب فرماندار بومی است .

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی ما از منابع غنی انسانی برخورداریم و همیشه نگرانی من همین بوده  که باید به جوانان عزیز این شهرستان عنایت بیشتری شود و افراد شایسته‌ایی در شهرستان دشتی داریم که می‌توانند مدیران لایقی باشند.

محمدی ادامه داد: سرپرست فعلی فرمانداری شهرستان دشتی، به تناسب شایستگی به این امر منصوب شد که از استاندار بوشهر تشکر می‌کنم که شخصیتی با تدبیرو دلسوز را برای این مهم انتخاب کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر