دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۴۷
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: حصر خانگی سران داخلی فتنه نه به خاطر اعتراض به نتیجه انتخابات بلکه به خاطر حرکت آنان در راستای براندازی نظام بوده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر و در آستانه هفته بصیرت اظهار داشت: ما همواره دشمنانی داریم که در حال برنامه‌ریزی هستند که البته دشمن منافق از دشمنی که به شکل آشکار در مقابل ما قرار می‌گیرد، خطرناک‌تر است.

وی با بیان این که در جریان فتنه تنها کسانی نجات می‌یابند که مجهز به سلاح بصیرت باشند، افزود: اهمیت حماسه 9 دی ماه از آن جهت از 22 بهمن ماه بیشتر است که ما در فتنه 88 فضای غبارآلود و تشخیص دوست از دشمن دشوار بود.

امام جمعه دیر عنوان کرد: ایستادگی ملت در مقابل فتنه 88 کار آسانی نبود و این روح ولایت و حسین بن‌علی(ع) بود که در روز 9 دی ماه مردم را به صحنه آورد.

حسینی گفت: فتنه‌گران در سال 88 نظام  را در عرصه بین‌الملل بدنام و به تجاوز به نوامیس مردم متهم کردند و شعار ضد ولایت فقیه و ضد نظام سردادند، آیا این گناه کمی است؟

وی عنوان کرد: حضور مردم در 9 دی ماه ثابت کرد که ملت با نظام و حامی نظام هستند و هنر مردم این بود که در این روز تمام تبلیغات دشمن را نقش بر آب کردند.

خطیب جمعه دیر با بیان این که عده‌ای از حامیان فتنه به دنبال مظلوم‌نمایی هستند، اضافه کرد: حصر خانگی سران داخلی فتنه نه به خاطر اعتراض به نتیجه انتخابات بلکه به خاطر حرکت آنان در راستای براندازی نظام بود.

حسینی با تأکید بر لزوم تقویت بصیرت و بصیرت‌افزایی در جامعه گفت: ملت ما بیدار و از فتنه‌گران بیزار است.

وی با تبریک میلاد حضرت عیسی‌مسیح(ع) بیان کرد: کسانی که از این پیامبر الهی دم می‌زنند باید اعمال و رفتارشان نیز با ایشان تطابق داشته باشد نه این که ادعای مسیحیت می‌کنند اما جنایت و کشتار راه می‌اندازند.

امام جمعه دیر با تبریک روز حفاظت هواپیمایی تصریح کرد: نهاد مقدس  سپاه از بدو تأسیس تاکنون در همه عرصه‌های انقلاب، نقش‌آفرین بوده و از تاریخی که مسوولیت حفاظت از فرودگاه را بر عهده گرفته، صد در صد موفق بوده است.

حسینی یادآور شد: امیدواریم زلزله تهران و کرج مسوولین را به خود آورده باشد تا بیشتر به فکر آموزش و مقاوم‌سازی ابنیه و بافت‌های قدیمی باشند و مردم نیز در ساخت و سازها، مسائل ایمنی  را رعایت کنند.

وی ابراز کرد: مردم زلزله زده کرمانشاه در سرما بدون سرپناه هستند که باید زودتر مشکلاتشان حل شود.

خطیب جمعه دیر با اشاره به رای قاطع مجمع عمومی سازمان ملل درباره قدس و مخالفت با رییس‌جمهوری آمریکا، عنوان کرد: این اقدام تو دهنی محکمی به رژیم صهیونیستی، ترامپ و حکام مرتجع منطقه بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر