يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۹۸۵
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: رییس مجمع خیرین شهرستان گناوه گفت : یک دستگاه ماموگرافی از طرف مجمع خیرین سلامت این شهرستان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اهداء می شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی صبح امروز در نشست مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: مردم شریف شهرستان گناوه همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده اند و در صحنه های خیر خواهانه شرکت داشته اند و ما از دولت انتظار داریم تا زمینه فعالیت های بیشتر خیرین را فراهم کند.

وی افزود: در سال گذشته کارهای بسیار خوب و پسندیده‌ای از جمله اهداء زمین، تجهیزات پزشکی و زیرساختی و کمک‌های نقدی توسط خیرین شهرستان جهت حوزه سلامت انجام شده که بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

رییس مجمع خیرین شهرستان گناوه  تصریح کرد: در راستای ارتقاء سطح سلامت و جهت رفاه حال شهروندان، یک دستگاه ماموگرافی از طرف مجمع خیرین سلامت به بیمارستان اهداء می‌شود.

رکنی‌حسینی ضمن قدردانی از مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امیر المومنین(ع) شهرستان گناوه ادامه داد: با حضور مدیران جدید در مجموعه بهداشت و درمان، انتظار داریم که با تعامل و همکاری در جهت ارتقاء سطح سلامت شهرستان گام بر داشته شود.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه نیز ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه و مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه عنوان کرد: تعامل بیشتر بین جامعه بهداشت و درمان و مجمع خیرین سلامت ضروری است که باید بر اساس اولویت‌ها گام برداشته تا مشکلات رفع شود.

 محمد بازیاری افزود:  جهت راه اندازی درمانگاه خیریه همکاری لازم را با مجمع خیرین انجام می‌دهیم تا به زودی شاهد راه‌اندازی درمانگاه خیریه شهرستان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر