شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سیامک وطن خواه افزود: در این طرح 10 قلم کالا شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، حبوبات، لبنیات، برنج و روغن از طریق تعاونی های رفاه، اتکا، فرهنگیان و کارکنان دولت در بین مشمولان این طرح توزیع می شود...
کد خبر: ۳۹۹۹
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با توجه به تعریف بسته امنیت غذایی برای مددجویان نهادهای حمایتی در قانون بودجه 93، مددجویان دایم کمیته امداد و مستمری بگیران مالی و خدماتی بهزیستی می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر، سیامک وطن خواه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این طرح 10 قلم کالا شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، حبوبات، لبنیات، برنج و روغن از طریق تعاونی های رفاه، اتکا، فرهنگیان و کارکنان دولت در بین مشمولان این طرح توزیع می شود.

وی اظهارکرد: مشمولان می توانند براساس میزانی که کارت آنها شارژ می شود از این اقلام استفاده کنند.

وطن خواه با بیان این که سقف میزانی که کارت ها شارژ می شود یک میلیون و 200 هزار ریال است گفت: براساس این طرح سرانه خانوارهای یک نفره 300 هزار ریال، دو نفره 600 هزار ریال و بیش از دو نفر به ازای هر نفر 100هزار ریال است.

وی اضافه کرد: این طرح از 14تیر آغاز و مرحله نخست آن به مدت چهارماه اجرا می شود.

وطنخواه گفت: شارژ اعتبار بسته امنیت غذایی افراد زیر پوشش با کارت بانکی مربوط به دریافت یارانه امکان پذیر است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: برای این کار دو سامانه پیامکی شامل 5499 و 700799 و برای دارندگان تلفن همراه نیز *799 # تعریف شده که با وارد کردن کد ملی می توانند از شارژ کارت و میزان آن با خبر شوند.

وطن خواه اضافه کرد: میز خدمت در نهادهای حمایتی طراحی، تعریف و مستقر و آماده پاسخگویی به مشکلات مشمولان این طرح است.

وی یادآورشد: مشمولان این طرح می توانند دو ماه بعد از اجرای طرح بسته امنیت غذایی میزان اعتبار شارژ شده را با کسر 20 درصد به صورت نقدی دریافت کنند که جزییات آن نیز اعلام می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر