جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۲۹
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان یک انبار دپوی کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ رهام رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق، ماموران کلانتری ۱۱ شهری درپی دریافت خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از خانه باغ های شهر کنگان به آدرس معلوم، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاع از وجود انبار دپوی کالای قاچاق با اخذ دستور قضایی و همکاری یگان امداد و پلیس آگاهی از محل مورد نظر بازدید کردند.

سرهنگ رضایی افزود: ماموران در بازرسی از انبار توقیف شده، تعداد دو هزار و ۱۱۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به همراه ۵۶۰ عدد لیبل برچسبی کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند گفت : در همین راستا دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضایی عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل برساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر