دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری وعده داد:
فکرشهر: ستاد ساماندهي متكديان شهرستان دشتستان، با هدف ايجاد هماهنگي در فعاليت دستگاه هاي اجرايي و ارتقاء كارايي و بهبود روش هاي مربوط به مبارزه با تكدي و جمع آوري، شناسايي و تعيين وضعيت افراد ...
کد خبر: ۴۱۱۲
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۸

فکرشهر: ستاد ساماندهي متكديان شهرستان دشتستان، با هدف ايجاد هماهنگي در فعاليت دستگاه هاي اجرايي و ارتقاء كارايي و بهبود روش هاي مربوط به مبارزه با تكدي و جمع آوري، شناسايي و تعيين وضعيت افراد بي سرپرست و موارد مشابه و همچنين تنظيم وظايف دستگاه هاي عمومي و دولتي در اين امور تشكيل گرديد.

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان در این نشست گفت: در تمامی شهرهای شهرستان شاهد وجود متکدیان در کوچه و بازار هستیم که بخش عمده ای از این متکدیان از اتباع خارجی هستند و این خود عاملی برای زشت و نازیبا شدن چهره معابر عمومی شهرستان به خصوص برازجان شده است.

عادل دهدشتی، با بیان این مطلب که متكديان با روش هاي مختلف سعي در بدست آوردن حس ترحم افراد نسبت به خود و جلب كمك آن ها دارند، خاطرنشان کرد: مردم  شهرستان ما براساس روحیه عاطفی و احساسات مذهبی به این متکدیان کمک می کنند و این موضوع باعث ادامه معضل تکدیگری در سطح شهرستان می شود.

وی با تاکید بر اینکه وجود متکدیان با توجه به شرایط زندگی و بهداشتی، می توانند ناقل بیمارهای مختلف باشند و از لحاظ روحی و روانی نیز، بار منفی روی اذهان عمومی دارند، اظهار داشت: در شان و شخصیت مردم شهرستان دشتستان نیست که در اکثر نقاط مختلف شهر شاهد حضور متکدیان، از جمله متکدیانی از اتباع خارجی باشند.

دهدشتی ادامه داد: اداره بهزیستی، شهرداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر دستگاه ها بایستی برنامه ریزی مدونی جهت جمع آوری و ساماندهی متکدیان داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، وی گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان تا زمان پاکسازی کامل متکدیان خارجی و ایرانی در سطح شهرستان به صورت مستمر در دستور کار مجریان و مسئولان مربوطه قرارخواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان در پایان تصریح کرد: طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان بزودی اجرایی می گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر