پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۵۴۶
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: واحدهای بازرسی ستاد صیانت و حقوق شهروندی در استان بوشهر فعال‌تر می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد مظفری صبح یکشنبه در نشست بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: امروز بیش از هر روز دیگر در زمینه حقوق شهروندی و اجرای قوانین مغفول مانده نیاز به تلاش و فعالیت داریم که در این بین بازرسین ستاد صیانت و حقوق شهروندی وظیفه سنگینی دارند.

وی با اشاره به اینکه  فرآیندهای کاری غیرشفاف، پیچیده و طولانی موجب معطل شدن شهروندان می‌شود افزود: باید نحوه خدمات رسانی در دستگاه های اجرایی در راستای خدمات رسانی صحیح به مردم روان‌سازی و تسهیل شود.

مظفری با تاکید بر فعال شدن واحدهای بازرسی ستاد صیانت در تمامی دستگاه‌های اجرایی خواستار اجرای این بازرسی‌ها در طول سال در راستای رضایت مندی مردم از نظام اداری و خدمات‌رسانی مناسب به مردم شد.

مظفری با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ورود حجم بسیار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی به استان بوشهر خواستار بازرسی مستمر از مراکز خدمات رسان شدند.

معاون مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، برگزاری جلسات توجیهی برای کارکنان، ارایه خدمات مناسب و کالاهای با کیفیت به گردشگران، راهنمایی مناسب به مسافران، جلو گیری از کم فروشی و مطالبه مبالغ بیش از تعرفه‌های قانونی، ایجاد نمازخانه، سرویس های بهداشتی و پارکینگ‌های مناسب، فعالیت‌های فرهنگی مناسب، برخورد قانونی با متخلفین و ارائه گزارش اقدامات به مسئولین را از جمله اقداماتی دانست که باید بازرسین در ایام نوروز  به آن توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط در جامعه بخصوص در ایام نوروز خواستار توجه جدی به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری  مناسب برای ایجاد و گسترش روحیه نشاط در بین شهروندان و گردشگران  شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر