يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سوختگی یکی از نیروهای برق بوشهر وی را روانه شیراز کرد.به گزارش فکرشهر، روز گذشته یکی از نیروهای شرکت انتقال در حین تعمیرات در پست برق خیابان بهمنی به دلیل برخورد کابل فشار قوی با وی، دچار حادثه شد.وی که دچار سوختگی 60 درصدی شده، ابتدا به بیمارستان سلمان فارسی و سپس بیمارستان سوختگی گناوه اعزام شد، اما برای ادامه درمان پیش از ظهر امروز به شیراز منتقل گردیده است.در پی این حادثه، برق محلات بهمنی و خواجه های بوشهر از ساعت 21 بمدت یک ساعت و نیم قطع شد.این گزارش می افزاید: این چهارمین سوختگی نیروهای برق در بوشهر طی پانزده روز گذشته می باشد.
کد خبر: ۴۲۳۰
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: سوختگی یکی از نیروهای برق بوشهر وی را روانه شیراز کرد.

به گزارش فکرشهر، روز گذشته یکی از نیروهای شرکت انتقال در حین تعمیرات در پست برق خیابان بهمنی به دلیل برخورد کابل فشار قوی با وی، دچار حادثه شد.

وی که دچار سوختگی 60 درصدی شده، ابتدا به بیمارستان سلمان فارسی و سپس بیمارستان سوختگی گناوه اعزام شد، اما برای ادامه درمان پیش از ظهر امروز به شیراز منتقل گردیده است.

در پی این حادثه، برق محلات بهمنی و خواجه های بوشهر از ساعت 21 بمدت یک ساعت و نیم قطع شد.

این گزارش می افزاید: این چهارمین سوختگی نیروهای برق در بوشهر طی پانزده روز گذشته می باشد.

دو هفته پیش نیز 3 نیروی شرکت انتقال برق گناوه در حین تعمیرات در پست بلوار ولیعصر این شهر دچار سوختگی های 25، 30 و 65 درصد شدند که یکی از آنها پس از چند روز تحمل درد، در شیراز درگذشت.

وقوع 4 سوختگی طی کمتر از 15 روز در برق استان بوشهر کم سابقه است و ضرورت تمهیدات بیشتر و نظارت دقیق تر برای ایمنی فعالیت ها را جدی تر می کند.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر