دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۷۶۹
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از فعالیت ۳۰۰ سمن در استان بوشهر خبر داد و گفت: خانه جوان راه‌اندازی شده که فعالیت آن گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بهروزیان‌فرد در نشست ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر تلاش ویژه‌ای برای رسیدگی مناسب به جوانان داریم و در این ارستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی اشتغال جوانان را یکی از اولویت‌های مهم دانست و اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال جوانان وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده تا تسهیلات مناسب اشتغال‌زایی با نرخ پائین به جوانان پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته جوان خاطرنشان کرد: در راستای تقویت نشاط اجتماعی در استان بوشهر بیش از ۸۵۰ برنامه طی سال گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ سمن در زمینه‌های مختلف در سطح استان بوشهر، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت مناسبی از این سمن‌ها دارد و امسال اعتبارات خوبی بین سمن‌ها توزیع خواهد شد.

بهروزیان‌فرد از برگزاری کارگاه مشاوره‌ای و آموزشی قبل، حین و بعداز ازدواج در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: خانه جوان در استان بوشهر راه‌اندازی شده که فعالیت آن در نقاط مختلف استان گسترش می‌یابد.a

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر