دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: یک کارگاه شیرینی پزی دراین شهرستان به علت رعایت نکردن اصول و موازین بهداشتی در تولید وعرضه زولبیا و بامیه تعطیل و مهر وموم شد.به گزارش فکرشهر، منا فرهادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه پس از نمونه برداری و آزمایش از شیرینی های درحال تولید این کارگاه و محرزشدن تخلف از ادامه فعالیت این واحد جلوگیری کردند.
کد خبر: ۴۲۸۸
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: یک کارگاه شیرینی پزی دراین شهرستان به علت رعایت نکردن اصول و موازین بهداشتی در تولید وعرضه زولبیا و بامیه تعطیل و مهر وموم شد.

به گزارش فکرشهر، منا فرهادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه پس از نمونه برداری و آزمایش از شیرینی های درحال تولید این کارگاه و محرزشدن تخلف از ادامه فعالیت این واحد جلوگیری کردند.

وی گفت: با توجه به استفاده زیاد مردم از شیرینی بویژه زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان، بازرسی های واحد بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه از کارگاه های شیرینی پزی تشدید شده است.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه از متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خواست به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان همه مقررات بهداشت محیط را در محل فعالیت خود رعایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر