دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۰۴
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: رئیس کمیته امداد گفت: با موافقت دولت و مجلس، از اردیبهشت ماه امسال میزان مستمری مددجویان کمیته امداد ، 14.5 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از فارس، سید پرویز فتاح بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: با موافقت دولت و مجلس، از اردیبهشت ماه امسال میزان مستمری مددجویان کمیته امداد ، 14.5 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: در سال گذشته شاهد افزایش سه برابری مستمری مددجویان این نهاد بودیم که سبب شد تا حدودی حقوق ماهانه این افراد ترمیم شود.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: افزایش حقوق 18.5 درصدی در سال جاری از اول امسال برای مددجویان لحاظ می‌شود و به زودی ما به تفاوت آن نیز پرداخت خواهد شد.

فتاح عنوان کرد: با توجه به این که دولت از محل صندوق توسعه ملی 1.5 میلیون دلار برای اشتغال تسهیلات کنار گذاشته است، درخواست می‌شود که از این میزان اعتبارات برای اشتغال مددجویان این نهاد نیز سهمی اختصای قائل شود.

وی ادامه داد: این شرایط سبب می‌شود که در کنار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک‌ها، زمینه اشتغال بیشتری از مددجویان این نهاد در سال جاری را فراهم سازد.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: در سال گذشته 135 هزار فقره تسهیلات برای اشتغال مددجویان با اعتبار قریب به دو هزار و 400 میلیارد تومان پرداخت شد.

فتاح یادآور شد: در کنار توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، در سال گذشته زمینه خروج یک‌صدهزار نفر که به یک درآمد پایداری رسیده‌اند، انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر