يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: همزمان با هفته نکوداشت مقام معلم و با حضور شهردار، ۲ ایستگاه کتاب در وحدتیه افتتاح شد...
کد خبر: ۴۳۰۰۶
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: همزمان با هفته نکوداشت مقام معلم و با حضور شهردار، ۲ ایستگاه کتاب در وحدتیه افتتاح شد.

 به گزارش فکرشهر، در این مراسم فرهنگی که  علاوه بر حسین عباسی ـ شهردار ـ دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر نیز به همراه سید حسام مزارعی ـ مروج کشوری کتاب و جمعی از مسئولین ارشاد دشتستان و استان، جمعی از فرهنگیان، معلمین، مولفین و کتاب دوستان و شهروندان حضورداشتند، تعداد ۵۳۰  جلد کتاب از شهروندان جمع آوری شد.

مهندس عباسی درباره اهداف برگزاری این مراسم گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و توسعه فرهنگ عمومی و با حضور دوستداران کتاب و همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، مراسم اهدای کتاب و افتتاح ایستگاه های کتاب در سطح شهر برگزار شد.

وی بر همکاری و تعامل مجموعه تحت امر در جهت توسعه امورات فرهنگی نیز تاکید کرد.

سید حسام مزارعی ـ مروج کشوری کتاب که خود اهل شهر وحدتیه است ـ نیز با تقدیر از حضور و مشارکت مسئولین و همشهریان و همکاری و مساعدت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، بر صحت اهداف ذکر شده توسط شهردار تاکید کرد و گفت: تاکنون تعداد ۳ جلسه و مراسم اهدای کتاب در سطح شهر وحدتیه با حضور مشتاقان و علاقمندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی برگزار شده که ماحصل آن، افتتاح ۲ ایستگاه کتاب و جمع آوری حدود۱۶۰۰ جلد انواع کتاب بوده است.

 وی افزود: این طرح با عنوان «هر نفر یک جلد کتاب» شروع و ادامه یافته که الحمدالله درزمان اجرای این طرح از فروردین سال جاری تاکنون شاهد استقبال چشمگیر و ارزشمند فرهنگیان، همشهریان و مولفین و کتاب دوستان بوده ایم.

این مراسم در محل پارک محله ای بلوارآزادی شهر وحدتیه برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر