يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۸۱
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود.


 
به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران و کارشناسان حوزه عمرانی استانداری و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی و بانوان مدیر استان در استانداری بوشهر برگزار شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در این آیین با تجلیل از خدمات و زحمات بهرام نکیسا مدیر کل سابق دفتر روستایی اظهار داشت: جناب نکیسا از مدیران کاربلد و توانمند استان با سابقه اجرایی روشن بود که در پاکدستی و سلامت نفس الگویی برای مدیران استان است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز همانند گذشته موفق باشد.
 
مهرداد ستوده با اشاره به انتصاب فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست دفتر روستایی نیز ابراز داشت: خانم دهقانی نیز از بانوان مدیر و باتدبیر استان است که امیدوارم با خلاقیت و تلاش شبانه‌روزی در مسیر توسعه روستاها اهتمام ورزد.


 
 معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: نگاه مدیریت ارشد استان بخصوص استاندار محترم معطوف به استفاده از بانوان توانمند و جوانان در بدنه مدیریتی استان است که اگر نگاهی به انتصابات اخیر استاندار در دولت دوازدهم بیندازیم، متوجه می‌شویم که شعار دولت در استان بوشهر، بیشتر از سایر استان‌ها محقق شده است.

وی افزود: کسب رتبه خوب گردشگری استان در کشور، نشان داد که صنعت گردشگری جای خود را در استان پیدا کرده و خیلی از روستاهای استان مقصد و هدف اصلی گردشگری هستند لذا انتظار داریم توسعه گردشگری در روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان مورد توجه و تاکید قرار گیرد و امیدوار هستم به اهداف مورد نظر خود در بحث پویایی و درآمدزایی روستایی برسیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تدوین سند گردشگری روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: از مدیر کل جدید دفتر روستایی استانداری انتظار دارم در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و توانمندی موجود بهره ببرد.


 
ستوده یادآور شد: در توزیع اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده، به طور دقیق وضعیت روستاها را رصد می‌کنیم و طبق نیاز روستا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، هزینه می‌شود، اعتقاد ما بر این است که دهیاری‌های استان، هدفمند و برنامه‌محور حرکت کنند.
 
وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی در استان خاطر نشان کرد: از مدیر کل دفتر روستایی می‌خواهم با همکاری دهیاران و شوراهای روستایی در فرهنگ‌سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف در بین مردم اهتمام ورزند تا مشکلات ما در حوزه آب کمتر شود.
 
در این آیین با تجلیل از خدمات و زحمات بهرام نکیسا(مدیر کل سابق دفتر روستایی و شوراها)، فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست این دفتر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر