پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۵۹۶
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: هیات مرکزی حل اختلاف شوراها نظر وزارت کشور در عدم احراز صلاحیت دهقانی برای کسب کرسی شهرداری بندر بوشهر را وارد دانست و بدین وسیله به اختلافات شورای شهر بوشهر با وزارت کشور در خصوص تعیین شهردار مرکز استان، پایان داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، هیات مرکزی حل اختلاف شوراها بعد از ظهر امروز در تهران برای رسیدگی به اختلافات شوراها و وزارت کشور تشکیل جلسه داد که پرونده گزینه انتخابی شورای اسلامی شهر برای انتصاب نبی‌اله دهقانی در سمت شهردار که مورد اختلاف با نظر وزارت کشور بود نیز در آن مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس شنیدنی‌ها، این شورا نیز نظر وزارت کشور در عدم احراز صلاحیت دهقانی برای کسب کرسی شهرداری بندر بوشهر را وارد دانست و بدین وسیله به اختلافات شورای شهر بوشهر با وزارت کشور در خصوص تعیین شهردار مرکز استان، پایان داد.

با این شرایط، شورای اسلامی شهر بوشهر باید در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه برای انتخاب شهردار جدید بوشهر کند، موضوعی که به نظر می‌رسد به دلیل روند طولانی انتخاب شهردار بندر بوشهر با یک تساهل و تسامح اعضاء شورای این شهر به زودی حل می‌شود.

به گزارش فارس، از بیستم آبان ماه سال گذشته که به دنبال طرح استفساریه تبصره یک ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، صلاحیت غلامعلی میگلی‌نژاد برای ادامه فعالیت در شهرداری بوشهر احراز نشد تاکنون این شهرداری به شکل سرپرستی توسط عبدالامیر قاسمی اداره می‌شود.

در ششم اسفندماه سال گذشته نیز 6 تن از اعضاء شورای اسلامی شهر بوشهر اقدام به انتخاب نبی‌اله دهقانی برای شهردار مرکز استان بوشهر کردند که وزارت کشور پس از چند روزی، رای به عدم احراز صلاحیت وی کرده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر