يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۳۰۹
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۱

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه گفت: دوم تیرماه 97 عده ای از فعالان مدنی در فضای مجازی تجمع برخی از اهالی شهر وحدتیه و روستاهای اطراف در شاهراه ورودی استان را به عناوین دلخواه منتشر نمودند که اینجانب به عنوان احدی از شهروندان شهر وحدتیه و خادم مردم این شهر در شورای اسلامی شهر وحدتیه بر آن شدم توضیحاتی را به سمع و نظر مردم شریف شهرستان دشتستان و استان بوشهر برسانم.

به گزارش فکرشهر، هیبت اله سالاری افزود: نیک مستحضر هستید که بیش از 70 درصد مردم شهر وحدتیه بالغ بر 50 روز است که مشکل کم آبی دارند. 

وی ادامه داد: این وضعیت اسفناک تا حدی ادامه یافته است که برخی به جهت ادامه حیات و بقاء به استفاده از اب رودخانه و چاه های اطراف بدون در نظر گرفتن ec و میکروبی اب و به اجبار به استفاده از آن آب ها روی آورده اند.

سالاری در راستای پیگیری این مشکل بیان کرد: به اتفاق همکارانم در شورای شهر وحدتیه به عنوان خادم و حلقه وصل بین دولت و ملت، کرارا به مسئولین مختلف شهرستانی و استانی مراجعه کرده و علاوه بر رساندن صدای مردم به گوش آن ها خواهان پیگیری و حل این بحران شدیم. ولی متاسفانه عدم حصول نتیجه مطلوب و موثر باعث شد که امروز عده ای از مردم تنها راه برون رفت از این وضعیت را تجمع بر سه راه وحدتیه به جهت رساندن صدای خود به گوش مسئولین تشخیص دهند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه این تجمع بدون آسیب رساندن به اموال عمومی صورت پذیرفت ادامه داد: بنده که خود در جمع مردم حضور داشتم طی تماس های تلفنی با امام جمعه محترم شهر وحدتیه به عنوان پدر معنوی شهر، بخشدار محترم بخش سعدآباد به عنوان نماینده دولت، مجموعه فرمانداری و ریاست محترم کلانتری اقای انصاری پور ضمن گزارش وضعیت موجود، خواهان بررسی و حل بحران پیش آمده شدم که با وعده های مساعد نامبردگان و ایضا مهندس بردستانی، رئیس محترم ابفای شهرستان که به اتفاق فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ رضوی در جمع مردم حضور داشتند خاتمه یافت.

وی افزود: جا دارد از احترام و محبتی که فرمانده محترم انتظامی و کلیه پرسنل زحمتکش به مردم داشتند تقدیر به عمل آید.

سالاری با بیان اینکه بهره برداری مطلوب برخی معاندان از رخ داد امروز، به گونه ای دیگر منعکس شد که این حرکت مردمی یک حرکت سیاسی بوده است ادامه داد:جهت اطلاع آن دسته لازم به عرض است بگویم که شهروندان وحدتیه و بقیه افراد حاضر در آن جمعیت از دوران قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس ارادت قلبی خود را به نظام و ولایت مظلقه فقیه ثابت کرده اند و تا پای جان بر اتحاد و همدلی در راستای ایران یکپارچه خواهند ایستاد و اجازه هیچگونه  بهر برداری سیاسی و جریانات نفوذی را به مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند داد.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر