يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از رشد 600 درصدی در جمع‌آوری کمک‌های مردم دشتستان به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کمیته امداد در راستای کمک به مستضعفان و محرومان نقش مهمی دارد و تاکنون اقدامات مهمی در این راستا انجام داده است.وی افزود: این نهاد علاوه بر خدمات‌رسانی به جامعه هدف در راستای کمک به مظلومان غزه نیز تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در دشتستان نیز این مهم در حال انجام است.
کد خبر: ۴۵۲۵
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از رشد 600 درصدی در جمع‌آوری کمک‌های مردم دشتستان به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کمیته امداد در راستای کمک به مستضعفان و محرومان نقش مهمی دارد و تاکنون اقدامات مهمی در این راستا انجام داده است.

وی افزود: این نهاد علاوه بر خدمات‌رسانی به جامعه هدف در راستای کمک به مظلومان غزه نیز تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در دشتستان نیز این مهم در حال انجام است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای یاری‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین با رشد بیش از 600 درصدی خبر داد.

غلامی تصریح کرد: با توجه به اوج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر مردم مسلمان فلسطین و شهادت تعداد کثیری از کودکان و عزیزان در روزهای اخیر و ضرورت دستگیری از آنان به‌عنوان یکی از ارزش‌ها و اصول انسانی با الهام از تعالیم دینی، در سال جاری نهاد مقدس کمیته امداد در روز عید سعید فطر با مستقر کردن پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی توانسته گام‌های بلندی را در این راستا با مشارکت افراد نوع‌دوست و خیراندیش دشتستان بر دارد.

وی افزود: جذب اعانات مردمی با استفاده از کیسه‌های مخصوص ستاد نماز جمعه شهرستان، مساعدت‌های کم‌نظیری صورت گرفت.

این مسئول اضافه کرد: مبلغ 47 میلیون و 805 هزار ریال در روز قدس و عید فطر در راستای کمک به مردم مظلوم فلسطین در شهرستان دشتستان جذب شده که رشد 600 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر