دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار کنگان خواستار نامگذاری یک روز در سال به نام «روز کنگان» شد.به گزارش فکرشهر، عباس تبرکی در نشست شورای فرهنگ عمومی کنگان اظهار کرد: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان است و باید در کنار توسعه و عمران و آبادانی شهرستان در زمینه توسعه فرهنگی نیز اهتمام ورزیم.وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باید در دستور کار قرار گیرد و مسئولان و متولیان فرهنگی باید تلاش بیشتری برای تحقق این مهم داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۸۳
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: فرماندار کنگان خواستار نامگذاری یک روز در سال به نام «روز کنگان» شد.

به گزارش فکرشهر، عباس تبرکی در نشست شورای فرهنگ عمومی کنگان اظهار کرد: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان است و باید در کنار توسعه و عمران و آبادانی شهرستان در زمینه توسعه فرهنگی نیز اهتمام ورزیم.
وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باید در دستور کار قرار گیرد و مسئولان و متولیان فرهنگی باید تلاش بیشتری برای تحقق این مهم داشته باشند.

فرماندار کنگان با بیان اینکه مسئله ازدواج یک مسئله مهم برای جوانان است، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ازدواج آسان باید نهادینه شود تا جوانان بدون دغدغه به زندگی خود بپردازند.

تبرکی تصریح کرد: متاسفانه سخت‌گیری‌های بی‌مورد سبب شده تا جوانان در ازدواج با مشکل مواجه شوند و باید فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با اشاره به افزایش طلاق در جامعه اضافه کرد: بدون تردید سخت‌گیری‌های بی مورد و مانع تراشی در مسیر ازدواج جوانان یکی از علل رو آوردن به طلاق و تزلزل در نظام خانواده است.

فرماندار کنگان در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های شهرستان باید تلاش کند تا زمینه لازم برای نهادینه شدن فرهنگ دینی و احترام و رعایت حقوق شهروندی فراهم شود زیرا تحقق این مهم خود حلال بسیاری از معضلات اجتماعی است.

تبرکی خواستار نامگذاری یک روز در سال به نام روز کنگان شد و افزود: از شورای فرهنگ عمومی شهرستان می‌خواهیم که برای نامگذاری یک روز به نام روز کنگان تلاش کند.

وی تاکید کرد: کنگان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی است و امیدواریم این مهم محقق شود.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر