دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: رییس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان معرفی شد...
کد خبر: ۴۵۹۶
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: رییس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان معرفی شد.

به گزارش فکرشهر، طی حکمی از طرف غلامرضا مریدیان، رییس هیات کوهنوردی استان بوشهر، عبدالمهدی اقدسی، به عنوان رییس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان معرفی گردید.

اقدسی پیرامون سوابق خود در رشته کوهنوردی گفت: از سال 1356 به صورت غیر رسمی کوهنوردی را شروع کرده و از سال 58 در دوران سربازی اولین صعود به قله دماوند را انجام دادم.

وی افزود: از سال 80 همکاری خود را با هیات کوهنوردی شهرستاو و استان به عنوان مسئول کمیته حفاظت محیط زیست کوهستان شروع نمودم.

رییس جدید هیات کوهنوردی دشتستان ادامه داد: از سال 84 تا 86 به عنوان دبیر هیات کوهنوردی شهرستان و از سال 86 تا 92 به عنوان دبیر هیات استان بوشهر مشغول به فعالیت بوده ام.

اقدسی اضافه کرد: از همه ی پیشکسوتان، علاقه مندان و دلسوزان کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان درخواست می کنم از نظرات، پیشنهادات، رهنمودها و همکاری های خود ما را بهره مند سازند.

وی در پایان رئوس برنامه های کاری خود را اعلام نمود که به نظر می رسید می تواند با توجه به منفعل بودن هیات کوهنوردی دشتستان طی چند سال اخیر مجددا این رشته را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برساند.

به گزارش فکرشهر، پیش از این و از سال 88 تاکنون کوروش دهقان ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان را به عهده داشت.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر