شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۷۵
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: ۸۹ پروژه در روستاهای استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فاطمه دهقانی ظهر شنبه در جمع مردم و مسئولین روستاهای دیلم ضمن گرامی داشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است که مردم به طور گسترده‌تری در جریان خدمات خادمین خود قرار بگیرند. این هفته زمان مناسبی برای معرفی عملکرد یکساله دستگاه‌های دولتی و مقایسه آن با عملکرد سال‌های گذشته به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی اینگونه فعالیت‌ها است.

وی اضافه کرد: در این هفته مجموعه دولت با نگاهی اجمالی به ساز و کارهای خود به شناسایی راه‌های بهینه‌سازی رفتار سازمانی خود می‌پردازند و با تشویق مدیران و کارکنان نمونه و تقویت انگیزه‌ها برای کار بهتر بر اساس وجدان کاری بدنه عملکردی خود را تقویت می‌کنند.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر بیان کرد: از سوی دیگر این هفته تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان  ،پرهیز از فرادستی و نخوت، کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: رجایی و باهنر، دو شهید ارزنده و بزرگوار عرصه دولت، نمونه‌های بارز خادمین امین مردم و مسئولان وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه خود و علم و آگاهی خود را وقف مردم کردند.

دهقانی اضافه کرد: دولت به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارد با اتکاء به سرمایه‌های انسانی و سایر منابع در راستای تامین رفاه و امنیت عمومی گام بردارد و تلاش کند تا کشور مسیر رشد و تعالی را بپیماید.

وی افزود: در شرایط فعلی که کشور از همه سو تحت فشار دشمنان ایران اسلامی است و شرایط اقتصادی که جامعه با آن روبرو است باید تک تک مسئولان در بین مردم حاضر شوند و نسبت به عملکرد یکساله خود پاسخگو باشند.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: شفافیت در کار و ارائه آنچه که به عنوان وظیفه بر دوش مسئولین بوده به مردم عزیز، این فرصت را فراهم خواهد ساخت تا مردم مسئولین با همراهی و همدلی دوران پیش رو را طی کنند و قطعا در کنار همدیگر قرار گرفتن و تلاش برا حفظ امید در مردم نوید بخش آینده روشنی پیش روی فرزندان این و اب خاک خواهد بود.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال ۸۹ پروژه بالای ۵۰۰ میلیون ریال با مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در دهیاری‌های استان شامل زیرسازی، سنگ جدول، آسفالت معابر، بوستان امید روستایی، زمین‌های چمن مصنوعی روستایی و .... از محل ارزش افزوده و آلایندگی به بهره برداری می رسد.

دهقانی افزود: در سال ۹۶ در مجموع ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار به روستاهای دارای دهیاری تخصیص داده شده که از این مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد تومان صرف پروژه های عمرانی شده است.

وی اظهار داشت: در شهرستان دیلم به روستاهای دارای دهیاری دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده برای جمعیت معادل پنج هزار و ۵۴۰ نفر که ۶۰ درصد این اعتبارات در راستای پروژه های عمرانی روستاهای دیلم هزینه شده است‌.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر