پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی با اشاره به لزوم توجه صنعت نفت به محیط پیرامونی اظهار داشت: صنعت نفت باید به محیط پیرامونی توجه کند و به مطالبات مردم توجه لازم صورت گیرد.نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم پرداخت عوارض آلایندگی از سوی حوزه نفت و گاز نرگسی به منطقه وحدتیه تاکید کرد.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های عظیم انرژی و نفت و گاز در استان بوشهر مسئولان باید در توسعه این استان تلاش مضاعفی داشته باشند و نباید شاهد کم‌کاری و اهمال باشیم.
کد خبر: ۴۷۴۲
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: وی با اشاره به لزوم توجه صنعت نفت به محیط پیرامونی اظهار داشت: صنعت نفت باید به محیط پیرامونی توجه کند و به مطالبات مردم توجه لازم صورت گیرد.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم پرداخت عوارض آلایندگی از سوی حوزه نفت و گاز نرگسی به منطقه وحدتیه تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های عظیم انرژی و نفت و گاز در استان بوشهر مسئولان باید در توسعه این استان تلاش مضاعفی داشته باشند و نباید شاهد کم‌کاری و اهمال باشیم.

وی با اشاره به لزوم توجه صنعت نفت به محیط پیرامونی اظهار داشت: صنعت نفت باید به محیط پیرامونی توجه کند و به مطالبات مردم توجه لازم صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر پرداخت عوارض آلایندگی از سوی حوزه نفت و گاز نرگسی به منطقه وحدتیه تاکید کرد و افزود: پرداخت عوارض آلایندگی از مطالبات مردم منطقه است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر