يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۰۶۱
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

فکرشهر:  رئیس شورای شهر بوشهر گفت: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان مشاوران و بازوان مجموعه مدیریت شهری، نقش مهمی در توسعه و عمران شهری دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابوذر دهدار صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: اختلاف نظر و سلیقه در پارلمان محلی مانند هر مجموعه دیگری طبیعی است و اصولا اصل کار شورایی در همین اختلاف سلیقه است.

وی از اختلاف سلیقه و نظر به عنوان یک امر طبیعی نام برد و تصریح کرد: وجود اختلاف سلیقه سبب تبادل نظر و موجب پویائی و بروز ایده‌های جدید می‌شود و اختلاف سلیقه با اختلاف هدف و عقیده تفاوت دارد و هدف همه اعضای شورا توسعه و عمران شهر است.

رئیس شورا از رسانه‌ها درخواست کرد به جای بزرگنمایی حاشیه‌ها، با انعکاس مسائل و مشکلات شهری و مطالبات مردمی، انتقال دهنده این دغدغه ها به مدیریت شهری در راستای رفع آنها و نیز بالندگی و پویایی شهر باشند.

دهدار خاطرنشان کرد: ایجاد شوراها موجب شد توسعه نامتوازن شهرها کم‌تر شود و برای ایجاد عدالت و توازن در مناطق مختلف شهر تلاش کنند تا همه شهروندان از امکانات تفریحی و فرهنگی به طور یکسان برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: حضور رسانه ها و خبرنگاران در جلسات علنی شورا و اجرای طرح‌های عمرانی و انعکاس اخبار، نقش مهمی در اطلاع رسانی برای آحاد جامعه ایفا می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر