دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال شش هزار و 488 واحد مسکن مهر آماده را افتتاح و تحویل می‌دهیم.به گزارش فکرشهر، رضا امینی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: هدف اصلی ما این است تا افرادی که نیاز بیشتری دارند، در اولویت باشند و صاحب مسکن شوند.وی گفت: از این شش هزار و 488 واحد مسکن مهر 2 هزار و 129 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، یک هزار و 141 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 2 هزار و 918 واحد در شهرهای جدید عالیشهر و 300 واحد نیز در بافت فرسوده است.
کد خبر: ۴۸۳۲
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال شش هزار و 488 واحد مسکن مهر آماده را افتتاح و تحویل می‌دهیم.
به گزارش فکرشهر، رضا امینی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: هدف اصلی ما این است تا افرادی که نیاز بیشتری دارند، در اولویت باشند و صاحب مسکن شوند.

وی گفت: از این شش هزار و 488 واحد مسکن مهر 2 هزار و 129 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، یک هزار و 141 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 2 هزار و 918 واحد در شهرهای جدید عالیشهر و 300 واحد نیز در بافت فرسوده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان متذکر شد: برای اجرای این پروژه‌ها 3 هزار و 244 میلیون ریال هزینه شده است.

منبع: فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر