دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۶۲
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

فکرشهر:  جشن ملی پارالمپیک در بوشهر به همت اداره کل بهزیستی استان بوشهر و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان، آموزش پرورش استثنایی و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عصر دوشنبه در جشن ملی پارالمپیک اظهار داشت: برگزاری باکیفیت‌تر و گسترده‌تر این جشن‌ها را در دستور کار داریم و امیدواریم جشن‌های بعدی باکیفیت‌تر برگزار شوند.

علی پولادی ریشهری با تاکید بر انجام اقدامات موثر در زمینه توانمندسازی، خودباوری، رشد اعتماد به نفس و افزایش و پذیرش خود برای نیل به موفقیت اضافه کرد: ورزشکاران پاراالمپیکی استان بوشهر افتخارات بسیار خوبی را برای استان و کشور کسب کردند.

وی با اشاره به تلاش برای برداشتن قدم‌های موثر و ارزشمند در راستای ارتقای ورزش در معنای خاص و عام برای معلولین و جامعه هدف خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد موفقیت این عزیزان در همه عرصه‌ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین ضمن تبریک به ورزشکاران گفت: ورزش و جوانان استان همه توان خود را برای فراهم کردن زمینه‌های مناسب رشد و توانمندی این عزیزان بکار می‌برد.

احمد بهروزیان‌فرد اضافه کرد: استان بوشهر خود را برای مسابقه ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کند و امیدواریم شاهد پیروزی‌های بیشتر  استان باشیم.

در این جشن ورزشکاران و دانش‌آموزان مدارس استثنایی در رشته های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال با ویلچر، مدیسنبال، فریزبی، آمادگی جسمانی و .... به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

در این مراسم از قهرمانان مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی تجلیل و قدردانی شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر