جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۴۳
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال روستایی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد اجرای طرح‌های خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه در زمینه همکاری با توسعه اشتغال پایدار از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود، تصریح کرد: بانک‌ها در ارائه تسهیلات نقشی اساسی دارند و باید در حد تمام از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با اشاره به بررسی وضعیت طرح‌ها در روستاهای شهرستان بوشهر، اضافه کرد: در اجرای طرح‌ها و ارائه تسهیلات نباید عملکرد ما به گونه‌ای باشد که مردم ناامید شوند.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغال نباید مانع‌تراشی صورت گیرد، افزود: ایجاد اشتغال پایدار اهمیت زیادی دارد و با پرداخت تسهیلات کم‌بهره شاهد بهبود وضعیت اشتغال خواهیم بود.

زرین‌فر خواستار همکاری مناسب با کارآفرینان در ارائه وثیقه‌های ملکی شد و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با تعامل بیشتر بانک‌ها شتاب می‌گیرد. باید همه تلاش کنیم تا مشکلات روستاییان به حداقل برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر