دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۱۵۰
سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

فکرشهر:  نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی ایثار، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، اسفندماه امسال به میزبانی شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر  گفت: به همت اداره امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و همراهی و همکاری بنیاد شهید استان و انجمن هنرهای نمایشی اولین جشنواره تئاتر خیابانی ایثار، به صورت منطقه ای، اسفندماه در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

جهانشیر یاراحمدی درباره منطقه‌ای بودن این جشنواره بیان کرد: محدوده مناطق این جشنواره را اداره امورهنری بنیاد شهید کشور مشخص کرده و گروه های تئاتری هشت استان بوشهر، ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان می توانند در این جشنواره شرکت کنند .

وی افزود: توصیه می‌کنم گروه های تئاتری فراخوان جشنواره را دقیق مطالعه کنند، همه شرایط چگونگی شرکت در این فراخوان آمده است و باید مد نظر قرار گیرد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با بیان اینکه بازبینی آثار الزاما از طریق فیلم انجام می شود، افزود: گروه‌ها تا تاریخ دهم دی ماه ۹۷ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره اسفندماه ۹۷ برگزار خواهد شد، ادامه داد: تکمیل فرم شرکت در جشنواره توسط کارگردانان محترم الزامی است.

یاراحمدی از همه گروه های تئاتر خیابانی هشت استان ذکر شده دعوت کرد در این جشنواره که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می شود شرکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر