دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان:
کد خبر: ۴۹۲۱۹
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: طی هفت ماه نخست امسال ۸۷ درصد سرقت‌ها در دشتستان کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ سید جواد رضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس با بهره گیری از تمامی امکانات، راه‌اندازی گشت‌های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم‌خیز اقدامات لازم را برای مقابله با سرقت در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی ماموران در پنج روز گذشته ۱۴ نفر سارق دستگیر و ۲۷ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب ۲۷ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت در معابر، سرقت منزل، سرقت داخل خودرو و کیف قاپی اعتراف و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از کشف ۸۷ درصدی سرقت ها در هفت ماهه سال جاری خبر داد و افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، پیشگیری و کشف انواع سرقت، به عنوان یک اولویت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضوی گفت: با انجام اقدامات انتظامی و پیشگیرانه پلیس شهرستان و همکاری شهروندان، در هفت ماهه سال جاری سرقت اتومبیل ۳۵ درصد، سرقت موتورسیکلت ۲۵ درصد، سرقت داخل اتومبیل ۳۳ درصد و سرقت قطعات اتومبیل ۳۸ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در این مدت ۸۷ درصد انواع سرقت‌ها کشف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر