پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: خانه جوان در شهرهای استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین رزمجو در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: مقابله با مواد مخدر یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و این مهم باید با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها انجام شود.وی در ادامه به نقش جوانان در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و ادامه داد: باید به سرمایه‌های جوان توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا شاهد اثرات و برکات آن در جامعه باشیم و توسعه و پیشرفت بیشتری حاصل شود.
کد خبر: ۴۹۲۳
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: خانه جوان در شهرهای استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین رزمجو در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: مقابله با مواد مخدر یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و این مهم باید با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها انجام شود.

وی در ادامه به نقش جوانان در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و ادامه داد: باید به سرمایه‌های جوان توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا شاهد اثرات و برکات آن در جامعه باشیم و توسعه و پیشرفت بیشتری حاصل شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر از عدم مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان یکی از عوامل عدم موفقیت برنامه‌های مقابله با مواد مخدر یاد کرد و اذعان داشت: باید زمینه مشارکت هر چه بیشتر سمن‌ها در مقابله با مواد مخدر فراهم شود و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

فعالیت 42 سازمان مردم نهاد در بهبود بیماران معتاد در استان بوشهر

وی از فعالیت 42 سازمان مردم نهاد در بهبود بیماران معتاد در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: باید بر فعالیت این سمن‌ها نظارت کافی صورت بگیرد و همچنین در مدیریت اجتماعی به خوبی به مشارکت مردم توجه کنیم.

حجت‌الاسلام رزمجو از راه‌اندازی خانه جوان در شهرهای استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: خانه جوان برنامه ریزی مناسب ویژه جوانان و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان در شهرهای استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود تا شاهد مشارکت بیشتر این قشر در برنامه‌های مختلف باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: باید از همه توان و ظرفیت‌ها برای مقایبله با اعتیاد به ویژه در بخش پیشگیری استفاده کنیم و سازمان‌های مردم نهاد باید به صورت ویژه در این زمینه حمایت شوند.

منبع: مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر