يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۳۹۲
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹

فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: یکی از اقدامات موثر دانشگاه‌ها بحث کارآفرینی است که می‌طلبد در زمینه تربیت این افراد اهتمام جدی به آن صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار داشت: امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و دولت در این شرایط تلاش دارد که مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: آمریکا در خزانه داری خود اتاق جنگ علیه کشور ما به راه انداخته و ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی، تبلیغاتی و روانی هستیم و دشمن تلاش دارد ناامیدی را درجامعه ترویج دهد و مردم را نسبت به آینده بدبیین و دلسرد کند که می طلبد با تلاش فراوان و کار شبانه روزی امید را در جامعه تقویت کنیم.

نادری ادامه داد: امروز تضعیف دولت تضعیف نظام است و باید با وحدت و انسجام در این شرایط سخت دولت را همراهی و حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات موثر دانشگاه‌ها بحث کارآفرینی است که می طلبد در زمینه تربیت افراد کارآفرین اهتمام جدی به آن صورت گیرد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ظرفیت ها و استعدادهای خوبی در حوزه اقتصادی در سطح شهرستان وجود دارد که می طلبد دانشگاهها نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

نادری گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد این دانشگاه در حوزه علمی به خوبی ایفای نقش کرده و کارنامه علمی درخشانی دارد.

وی با بیان اینکه از رشته های مورد نیاز مردم و مرتبط با بازار کار حمایت می شود، اظهار کرد: کشاورزی محور توسعه شهرستان است و انتظار داریم دانشجویان در زمینه کارهای پژوهشی به ویژه در حوزه کشاورزی اهتمام داشته باشند.

نادری از تقویت شرکت های دانش بنیان در سطح شهرستان خبر داد و گفت: کمیته آموزش عالی در سطح شهرستان تشکیل می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر