پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم رسانه ورزش بوشهر و پیشکسوتان شاهین در دیداری دوستانه به یاد «مهدی نفر» خبرنگار فقید خبرگزاری فارس به میدان رفتند.به گزارش فکرشهر، مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس بوشهر در آخرین پنج‌شنبه مردادماه 93 میزبان یک دیدار نمادین به یاد عزیزی بود که هفته گذشته آخرین پنج شنبه‌ای بود که خاطرات و نام نیکش را برجای گذاشت و پر کشید.مهدی نفر خبرنگار دوست داشتنی خبرگزاری فارس و گزارشگر برنامه ورزش و مردم در اثر سانحه رانندگی درگذشت و جامعه رسانه‌ای کشور را داغدار کرد.
کد خبر: ۴۹۸۳
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: تیم رسانه ورزش بوشهر و پیشکسوتان شاهین در دیداری دوستانه به یاد «مهدی نفر» خبرنگار فقید خبرگزاری فارس به میدان رفتند.

به گزارش فکرشهر، مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس بوشهر در آخرین پنج‌شنبه مردادماه 93 میزبان یک دیدار نمادین به یاد عزیزی بود که هفته گذشته آخرین پنج شنبه‌ای بود که خاطرات و نام نیکش را برجای گذاشت و پر کشید.

مهدی نفر خبرنگار دوست داشتنی خبرگزاری فارس و گزارشگر برنامه ورزش و مردم در اثر سانحه رانندگی درگذشت و جامعه رسانه‌ای کشور را داغدار کرد.

رسانه ورزش بوشهر به پاسداشت نام نیکوی بازیکن تیم رسانه ورزش تهران به میدان رفت تا مستطیل سبز را این بار به یاد خبرنگاری متعهد مهمان کند.

در این دیدار نمادین تیم رسانه ورزش بوشهر به مصاف پیشکسوتان تیم محبوب شاهین بوشهر رفت که در ابتدای شروع  مسابقه به احترام مهدی نفر یک دقیقه سکوت زمین چمن اداره بنادر و دریانوردی را فرا گرفت.

شاهینی‌ها و رسانه‌ای‌ها برای خانواده مرحوم نفر از درگاه خداوند صبر را مسئلت کردند.

توپ‌های دو تیم در هوای شرجی بندر به گل تبدیل نشد ولی گل‌های پیشکسوت و با تکنیکی که سال‌های نچندان دور هنرنمایان مستطیل سبز بودند و گل‌های رسانه‌ای پایتخت انرژی ایران به یاد گلی از عرصه ورزش کشور پا به توپ شدند تا معنا کنند این بیت را «سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/مرده آن است که نامش به نکویی نبرند».

زنده یاد مهدی نفر به همراه دیگر بازیکنان تیم رسانه ورزش تهران پس از زلزله 20 فروردین‌ماه سال 92 شهرستان دشتی در مناطق زلزله‌زده حضور یافته و در دیدار خیرخواهانه دو تیم رسانه ورزشی کشور به مصاف هم رفتند، ورزشگاه پیر شهید بهشتی بوشهر در کنار خلیج همیشه فارس پا به توپ شدن نفر را از یاد نخواهد برد.


دیدار تیم‌های رسانه ورزش بوشهر و پیشکسوتان شاهین بوشهر مهمانان ویژه‌ای از جمله اهالی ورزش بوشهر، محمد علی درویشی پیشکسوت فوتبال بوشهر، محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، طبیب نژاد سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی  و عباس خوش سیما مسئول مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس داشت.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر