يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۷۵
جمعه ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: فرماندار دیر فکری برای بردخون کند زیرا بردخون از نقشه شهرستان حذف شده و جایی به عنوان بردخون وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در زمانی که جهل و نادانی در سراسر عربستان حاکم بود حضرت محمّد(ص) به پیامبری مبعوث شد و با وجود بت پرستی مردم در مقابل سختی ها مقاومت کرد و بر سختی ها پیروز شد.

امام جمعه بردخون افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم شاهد ریزش ها بودیم و عده ای فرصت طلب و دنیادوست به سفارشات پیامبر عمل نکردند و همه تعهدات را فراموش کردند.

رکنی حسینی با بیان اینکه نباید فریب دشمن بخوریم، گفت: بعد از انقلاب اسلامی نیز شاهد ریزش ها در کشور بودیم و عده ای در دام دشمن افتادند و افرادی که در مسیر انقلاب و نظام بودند به راه دیگر رفتند و از مردم و ولایت فاصله گرفتند.

امام جمعه بردخون اضافه کرد: ملت ایران با مردم حجاز قابل مقایسه نیست زیرا مردم همواره وفادار بودند و با همه سختی ها و مشکلات همراه و حامی نظام و انقلاب اسلامی و ولایت بوده اند.

وی ابراز داشت: پیامبر اسطوره صبر و استقامت است و همه سختی ها و مشکلات را پشت سر گذاشت و سخت ترین شکنجه ها را تحمل کرد تا مردم گمراه را به سوی حق رهنمون شود و الان پس از 14 قرن همچنان بانگ رستگاری بر فراز مساجد طنین انداز است.

امام جمعه بردخون با اشاره به مناسبت های هفته اظهار کرد: عده ای فکر می کنند اگر در برابر غرب نرمش نشان دهند دشمن عقب می نشیند و طوری حرف می زنند که دشمن شاد شود.

رکنی حسینی افزود: برخی مسؤلان به گونه ای موضع می گیرند که دشمن شاد شود اما هرگز نمی توانیم با آمریکا کنار بیاییم زیرا آمریکا گاو شیرده می خواهد و ملت ایران نشان داده که در مقابل جنایت کاران می ایستد و آمریکا مدعی حمایت از حقوق بشر است که فقط آل سعود را بشر می داند و بقیه مردم حقی ندارند که اگر به ولایت توجه کنیم شاهد این وضع نخواهیم بود.

امام جمعه بردخون بیان کرد: اولین کاری که پیامبر اسلام پس از هجرت در مدینه انجام داد ساخت مسجد و برپایی نماز جمعه بود که موجب یأس دشمنان و منافقان شد و نیرنگ آنان را ناکام ساخت و ترس و وحشت در دل دشمن انداخت و اینک 1000 سنگر نماز جمعه در کشور چنین نقشی دارند.

وی ادامه داد: در نماز جمعه مسایل و مشکلات جامعه بیان می شود هرچند برخی دوست ندارند از مسایل سیاسی بحث شود اما تریبون نماز جمعه متعلق به مردم است و هر فرد مسؤول یا غیر مسؤول می تواند از پشت این تریبون با مردم سخن بگوید  زیرا به شخص، جناح یا نهاد خاصی وابسته نیست.

رکنی حسینی گفت: متاسفانه عده ای خود را معصوم می دانند و از انتقاد دلخور می شوند و مدعی هستند که امام جمعه دیگران را به تقوا توصیه می کند و باز منتقد است، آیا بیان اینکه کارگران حقوق نگرفته اند یا بیان فساد اقتصادی و سیاسی ضروری نیست؛ حرف ما این است هر کس مسؤلیتی پذیرفت، باید فعالانه و شبانه روزی تلاش کند و انتقادات را بپذیرد.

امام جمعه بردخون از برخی مسؤلان گله کرد و افزود: چرا عده ای از مسؤلان در دسترس و پاسخگوی مطالبات مردم نیستند و گوشی آنان خاموش است یا پیام را جواب نمی دهند اما منتخب مردم در برابر مردم وظیفه دارد.

امام جمعه بردخون ابراز داشت: نمازجمعه محل مچ گیری و جناح بازی نیست و بنده در هیچ انتخاباتی از حزب و جناحی حمایت نکرده ام زیرا نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هستم و فقط در خط ولایت گام برمی دارم.

وی تصریح کرد: داستان اسکله بردخون به گونه ای است که باید چند نسل و دوره سپری شود تا به بهره برداری برسد اما در بازدید اخیر دیدم که عقب است و شاید 10 درصد پیشرفت دارد و بعید می دانم به زودی افتتاح شود.

رکنی حسینی به یکی دیگر از مشکلات منطقه اشاره کرد و گفت: استادیوم و فضای ورزشی بردخون به یک خرابه تبدیل شده زیرا کنتور برق، کابل برق، برق رختکن و کولرهای سرایداری موجود نیست، آب آن قطع شده و 8 میلیون ریال بدهی دارد و فاقد روشنایی است.

وی افزود: از مسؤلان شهرستان بویژه ورزش می پرسم تا حال چندبار از این فضا بازدید کرده اید، شورای اسلامی شهر در یک سال گذشته چند بار بازدید کرده و به مردم گزارش داده زیرا مردم از وضعیت این فضای ورزشی بی خبرند.

امام جمعه بردخون گفت: قرار بود اعتباری برای روشنایی استادیوم اختصاص دهند اما خبری نشده که از طرف خودم و مردم بخش بردخون از لطف و مهربانی مسؤلان ورزش شهرستان تقدیر می کنیم.

رکنی حسینی اضافه کرد: استادیوم ورزشی فضای فرهنگی است و جوانان با حضور در آن احساس نشاط و آرامش می کنند اما از کجای این خرابه بگوییم چرا که دیوار غربی سالن ورزشی به دلیل عدم نصب صحیح کولرها، آجرها رطوبت گرفته و در حال از بین رفتن است.

امام جمعه بردخون ادامه داد: فردی که مسؤل ورزش منطقه بوده الان مشغول تحصیل است و حقوق بگیر است و نتیجه کارش مشخص است و مسؤل جدید که در آغاز راه است به دلیل کمبود اعتبار قادر به رفع مشکلات نیست، چرا بخشدار، شورای اسلامی و مردم از این وضعیت اقدامی نمی کنند.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید شهرستان ابراز داشت: فکری برای بردخون کنید زیرا بردخون از نقشه شهرستان حذف شده و جایی به عنوان بردخون وجود ندارد چون از حق خود دفاع نکردیم که اگر حق خود را نگیریم به شهر و فرزندان خود ظلم کرده ایم.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه بردخون را از دیر جدا کنید تا شما و ما راحت شویم، گفت: فرماندار جدید فعاالیت خود را آغاز کرده و امیدواریم که تغییر و تحولاتی در شهرستان اتفاق بیفتد و ضعف ها رفع شود و بر مدیران شهرستان به صورت نامحسوس و بدون تشریفات نظارت کنید چرا که قبل از نظارتی نبوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر