يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۹۸۸
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: جشنواره ملی تئاتر خیابانی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس برزگرزاده دوشنبه‌شب در مراسم تجلیل از هنرمندان گناوه با تقدیر از زحمات هنرمندان و مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: با شناختی که از فضای این شهرستان پیدا کردیم و حمایت مسئولان بخصوص فرماندار از هنرمندان، فضای این شهرستان برای کارهای هنری بسیار آماده، مستعد و روبه جلو است که امید است این روند ادامه یابد.

وی گفت: از ماموریت‌های ویژه دفتر امور اجتماعی استانداری برنامه ریزی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که یکی از ابزارهای مهم، دقیق و کارآمد برای این  منظور هنر  و از این شیوه‌های هنری موثر تئاتر است.

برزگرزاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری یک جشنواره ملی تئاتر خیابانی در دست است که به زودی در استان بوشهر برگزار خواهد شد و از هنرمندان دعوت می شود که آثار خود را برای این جشنواره آماده و ارسال کنند.

وی گفت: هدف ما در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی این است که بیشتر مخاطب عام را مورد خطاب قرار دهیم تا با زبان هنر تئاتر با آنها پیرامون موضوعات و آسیب های اجتماعی صحبت شود.

همایش تجلیل از برگزارکنندگان ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه گناوه دوشنبه شب به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و هنردوستان در تماشاخانه استاد دریانورد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر