دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۴۹۹۹۱
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

فکرشهر:  فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر رسیدگی سریع به جرایم فضای مجازی، گفت: ۱۰۰ درصد جرایم فضای مجازی در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار خلیل واعظی عصر دوشنبه در حاشیه نشست تخصصی بررسی جرائم سایبری حوزه بانکداری الکترونیک اظهار داشت: در راستای نقابله با جرایم مختلف تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم.

وی اضافه کرد: کشفیات جرایم نقش بسیار مهمی در ایجاد رضایت‌مندی بین مردم دارد و به همین منظور تلاش می‌شود که همه جرایم واقع‌شده کشف شوند و به جرایم نیز در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تغییرات صورت گرفته در فناوری و ظهور رسانه‌ها و تکنولوژی‌های جدید شاهد تغییراتی در حوزه فضای مجازی هستیم و جرایم این حوزه نیز نسبت به قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به تعداد بالای افراد استفاده کننده از فضای مجازی، تصریح کرد: با تلاش‌های پلیس فتای استان بوشهر میزان کشفیات جرایم مربوط به فضای مجاری ۱۰۰ درصد بوده است و این در حالی است که محل وقوع برخی جرایم خارج از استان بوده است.

سردار واعظی گفت: نشست تخصصی بررسی جرائم سایبری حوزه بانکداری الکترونیک با حضور پلیس فتا و دستگاه قضا به منظور تبادل نظر و هماهنگی لازم با حضور قضات متخصص رسیدگی به جرائم فضای مجازی و کارشناسان پلیس فتا برگزار شده است.

وی تاکید کرد: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌های جرایم مربوط به فضای مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تلاش داریم تا با اتخاذ تدابیر مناسب شاهد رسیدگی بهتر و سریعتر به این پرونده‌ها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر