شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: همراهی و همگانی شوراها با مسوولان برای شناخت ظرفیت ها، مشکلات و طراحی برنامه ها روند توسعه این شهرستان را تسهیل و تسریع خواهد کرد.
کد خبر: ۵۰۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: همراهی و همگانی شوراها با مسوولان برای شناخت ظرفیت ها، مشکلات و طراحی برنامه ها روند توسعه این شهرستان را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهرو بخش های شهرستان دشتستان افزود: یکی از مهم ترین نمادهای مردم سالاری دینی شوراهای اسلامی هستند که این نماد نه تنها می تواند باعث عزت مردم و نظام جمهوری اسلامی بلکه می تواند الگویی برای همه کشورهای اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی شوراها از جایگاه ویژه و تاثیرگذاری در توسعه نظام جمهوری اسلامی برخوردارند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی به نقش آفرینی تک تک اعضای شوراهای اسلامی و استفاده از ظرفیت های ارزشمند و والای آنها در تسهیل خدمات رسانی به مردم تاکید فراوان شده است.

زارع گفت: با برنامه ریزی و تعیین اولویت ها و شناخت ظرفیت ها همراه با برنامه ریزی مدون و استراتژیک در حل مشکلات و معضلات شهرستان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در توسعه شهرستان براساس شاخص ها و بودجه پروژه های اولویت دار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار دشتستان اظهارکرد: سد دالکی یکی از پروژه های مهم و حیاتی در شهرستان دشتستان است و تکمیل این پروژه تاثیر بسزایی در حوزه کشاورزی و اشتغال زایی شهرستان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی سد دالکی حتی برای یک روز هم تعطیل نشده است و روند اجرایی آن در دست اجراست.

فرماندار دشتستان گفت: قانون فصل الخطاب همه ماست و اجازه نخواهیم داد کسی به نفع شخصی خود حق عموم مردم را تضییع کند.

زارع افزود: رضایت مندی یک فرد از دوره مدیریتش به میزان رضایت مندی مردم از نظام اسلامی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از تجربه و بار معنوی همه قشرها و سلایق و گرایش های سیاسی در کنار هم و با همدیگر در توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد.

زارع ادامه داد: همه شوراها طبق مر قانون باید عمل کنند و هر کاری باید سلسله مراتب اداری آن را رعایت کند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر