پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۱۲
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر با کمبود نیروی انسانی روبرو است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ناصر کرمی صبح یکشنبه در گردهمایی مدیران و روسای مناطق و شهرستانهای آموزش و پرورش استان بوشهر به میزبانی گناوه اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان از آموزش و پرورش شهرستان گناوه و منطقه ریگ و عملکرد آنها رضایت دارد و این رضایت مندی به خاطر حمایت های فرماندار گناوه و همچنین تلاش های مستمر و مداوم دو مدیر گناوه و ریگ است.

وی بیان داشت: باید در توانمند سازی نیروی انسانی به خصوص در مقطع ابتدایی کوشا باشیم و این مهم با برگزاری کارگاه های آموزشی و ضمن خدمت برای آموزگاران امکان پذیر است.

کرمی تصریح کرد: دریافت وجه از دانش‌آموزان باید با ظرافت و رضایت مردم و نه بصورت اجباری باشد و در مقابل با ارائه گزارش و توضیح دادن آنها را در جریان چگونه هزینه کردن کمک آنها آگاه سازیم تا با رضا و رغبت بیشتری به مدارس فرزندان خود کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: استان ما با کمبود نیروی انسانی روبرو است درحالی که در بعضی از استانهای کشور نیروی مازاد وجود دارد.

وی اظهار داشت: مدیران ما باید نظارت و ارزیابی را در برنامه کاری خود قرار دهند چون که در هر جامعه یا سطح مدیریتی اگر نظارت و ارزیابی نباشد ایرادات کار نمایان نمی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امیدواریم سال تحصیلی جاری سال ارتقاء کمی و کیفی در تمامی شاخص های آموزشی و پرورشی در همه پایه‌های تحصیلی استان باشد و همچنین شاهد کاهش افت تحصیلی، کاهش ترک تحصیل دانش آموزان و در همه برنامه ها و مسائل آموزشی در سطح استان و کشور شاهد درخشش دانش آموزان استان باشیم.

مدارس بیمه شوند

غلامرضا طراوت معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: پرداخت افزایش حقوق مناطق جنگی کارمندان دیگر ادارات به جز آموزش و پرورش به این دلیل است که اعتبارات پرداخت آنها استانی است ولی اعتبارات آموزش و پرورش ملی است به همین دلیل تاکنون پرداخت نشده ولی به دنبال آن هستیم که به زودی این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: مدیران سعی داشته باشند که مدارس را در مقابل حوادثی مانند آتش سوزی، سیل و زلزله بیمه کنند چون که بیمه برای مدارس بسیار لازم و ضروری است و ما در این راستا با بیمه معلم به توافقات خوبی رسیده ایم که با حداقل قیمت مدارس سراسر استان را تحت پوشش بیمه حوادث قرار دهیم.

طراوت تصریح کرد: بحث رتبه بندی در کمیسیون اجتماعی مجلس مصوب شده است و انشاالله اجرای آن در فروردین سال جدید قطعی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر