شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نمایشگاه بزرگ بهاره دشتستان با 120 غرفه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۳
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نمایشگاه بزرگ بهاره دشتستان با 120 غرفه افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ بهاره دشتستان اظهار داشت: راه‌اندازی این نمایشگاه در واقع به منظور حمایت از شهروندان انجام گرفته است.

محمدحسین احمدی افزود: این نمایشگاه بزرگ در 120 غرفه با ارائه کالاهای مختلف در خدمت مردم دشتستان سایر مردم مناطق مختلف استان است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کالاهای مختلف با تخفیف 15 درصد عرضه شده و امیدوار هستیم مردم از این نمایشگاه رضایت کاملی داشته باشند، افزود: پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، میوه‌جات، مواد پروتئینی و ... از جمله کالاهایی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 93 خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام گرفته است.

احمدی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی و سفرهای نوروزی، طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 93 در شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح مهم، ضمن نظارت بر عرضه کالاهای مختلف، بر روی مراکز اقامتی، تفریحی و دفاتر حمل و نقل درون و برون شهری نیز نظارت خواهد شد، تصریح کرد: در تمام ایام نوروز به منظور جلوگیری از سودجویی و گرانفروشی، ناظران رسمی و افتخاری در سطح شهرستان حضوری فعال دارند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر