دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۷۹
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

فکرشهر:  مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: محیط‌های مناسب برای فعالیت سالمندان در استان بوشهر ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس برزگرزاده صبح سه‌شنبه در نشست شورای سالمندان استان بوشهر اظهار داشت: هم اکنون در قرنی قرار داریم که با دو مساله پیر شدن جمعیت و گسترش شهرنشینی مواجه است.

وی با بیان اینکه کشور ما نیز به سرعت در حال پیرشدن است اضافه کرد: از آنجا که سالمندان منابع بسیار باارزش برای خانواده و جامعه به شمار می روند، ایجاد محیط‌های حمایت از سالمند بسیار ضروری است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات سالمندان شد و بیان کرد: محیط‌های مناسب برای فعالیت سالمندان در استان بوشهر ایجاد شود.

وی فراهم‌ساختن فضای مناسب برای فعالیت‌های ورزشی سالمندان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: پیگیری رفع مسائل و مشکلات سالمندان هستیم و تلاش می‌شود که شاهد تسریع در رفع مشکلات این قشر باشیم.

وی آماده‌سازی فضای شهری برای سالمندان را ضروری دانست و افزود: پیام‌های مختلف در قالب بیلبورد یا دیوارنوشته و . . . برای ترویج فرهنگ رفتار مناسب با سالمندان و تکریم این قشر در سطح شهر اجرا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر