پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۲۴۶
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۹

فکرشهر: امام جمعه دیلم گفت: ظرفیت‌های مناسب شهرستان دیلم برای رفع فقر در این شهرستان شناسایی و گام های اساسی در این بخش برداشته شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری صبح شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد بوشهر اظهار داشت: انقلاب حاصل دست رنج حضرت امام (ره) و محرومین جامعه بوده که نیاز است در محاسبات دولتمردان توجه به این قشر به خوبی دیده شود.

وی افزود: وضعیت اقتصادی کنونی کشور به سمتی پیش می رود که با افزایش فاصله طبقاتی شاهد رجوع بیشتر خانواده های متوسط و فقیر جامعه به کمیته امداد هستیم که باید چاره جویی شود.

امام جمعه شهرستان دیلم تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم نباید با بوق و کرنا همراه باشد بلکه باید به سطحی برسیم که به مانند مولیان متقیان حضرت علی( ع)  به شکل مخفیانه انجام شود.

حسینی بوشهری بیان کرد: فرهنگ صلحه ارحام و کمک به خویشان و خانواده باید زنده شود که نیاز است در این راستا با شناسایی سرشاخه ها هر فامیل و خانواده می توان زمینه مشارکت آنها در برنامه های فقرزدایی ساماندهی کرد.

وی ادامه داد: در فرهنگ سازی پرداخت دیه برای زندانیان دارای جرائم غیرعمد، شاهد موفقیت خوبی بین خانواده ها و خویشان هر فرد معسر هستیم که از این نسخه می توان برای رفع فقر در بین خانواده ها با استفاده از خانواده های خودشان اقدام کرد.

امام جمعه شهرستان دیلم یادآور شد: در شهرستان دیلم، شاهد یک اعتماد مناسبی بین مردم خیر این شهرستان با نهاد کمیته امداد وجود دارد که نشان از ولایی بودن مردم این شهرستان همراه با نوع دوستی آنها دارد.

حسینی بوشهری عنوان کرد: باید ظرفیت‌های مناسب شهرستان دیلم برای رفع فقر در این شهرستان شناسایی و گام های اساسی در این بخش برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر