شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گفته می شود شهردار بوشهر در پیامی که اواخر هفته گذشته از طریق تلفن همراه به معاونین و مدیران خود ارسال کرده، از آنان خواسته در پاسخ به اظهارات به گفته وی "سخیف و یاوه سرایی های رییس شورای شهر" جوابیه ای را تهیه کنند.به گزارش فکرشهر، این پیامک پس از انتقاد هفته گذشته رییس شورای شهر بوشهر از رکود پروژه های عمرانی شهرداری ارسال و دست به دست شدن آن روابط برزگرزاده و برخی اعضای شورا با شهردار را با تنش جدی تر روبرو کرده است.متن پیام ارسالی که منتسب به شهردار بوشهر است به این شرح می باشد:
کد خبر: ۵۱۴۲
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: گفته می شود شهردار بوشهر در پیامی که اواخر هفته گذشته از طریق تلفن همراه به معاونین و مدیران خود ارسال کرده، از آنان خواسته در پاسخ به اظهارات به گفته وی "سخیف و یاوه سرایی های رییس شورای شهر" جوابیه ای را تهیه کنند.

به گزارش فکرشهر، این پیامک پس از انتقاد هفته گذشته رییس شورای شهر بوشهر از رکود پروژه های عمرانی شهرداری ارسال و دست به دست شدن آن روابط برزگرزاده و برخی اعضای شورا با شهردار را با تنش جدی تر روبرو کرده است.

متن پیام ارسالی که منتسب به شهردار بوشهر است به این شرح می باشد:

معاونین و مدیران محترم،  با سلام و احترام. ضمن سپاس از تمام خدمات ارزنده و تلاش‌های بی شائبه همکاران گرامی و گران‌قدر در شهرداری؛ لطفا هر معاون یا مدیر محترم پاسخ یاوه‌سرایی‌ها و اظهارات سخیف رییس شورای شهر در حوزه تحت مسئولیت خود جهت درج در رسانه‌ها را تهیه کند، تا پس از جمع‌بندی و تکمیل به عنوان جوابیه روی سایت‌ها و رسانه‌ها‌ی استان جهت قضاوت عمومی ارائه گردد. ضمناً این شهرداری حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ نگه می‌دارد.
والله علیم باظالمین و العاقبه للمتقین
سعید آزاد شهرکی
خدمتگزار شهروندان شریف بوشهر

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر