پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۵۶
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خواستار معرفی مفاخر استان شد و گفت: حوزه تئاتر و سینمای استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی ظهر دوشنبه در آئین و تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در عرصه فرهنگی و هنری دارای جایگاهی ویژه و تاریخی درخشان هستند.

وی با اشاره به نقش محوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فعالیت‌ها و امور فرهنگی خاطرنشان کرد: این وزارت‌خانه به عنوان محور فعالیت‌ها در این بخش شناخته می‌شود و مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر نیز با توجه به ظرفیت‌های بسیار مهمی که در عرصه فرهنگی و هنری موجود است، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد رسالت سنگینی بر عهده دارد.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه فرهنگی اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: بخشی از برنامه مربوط به فرهنگ و ارشاد است که باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود تا شاهد دستیابی به دستاوردهای مناسبی باشیم.

خورشیدی با اشاره به اینکه باید ادبا، شاعران، نویسندگان و مفاخر فرهنگی استان بوشهر به خوبی معرفی شود، ادامه داد: باید تلاش گسترده‌ای برای شناساندن مفاخر فرهنگی و هنری استان بوشهر صورت گیرد.

وی خواستار حمایت ویژه از حوزه تئاتر و سینمای استان بوشهر شد و افزود: در زمینه مکان‌های عرضه محصولات فرهنگی در استان بوشهر شاهد کمبودهایی هستیم که باید برای رفع این مشکل تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر برگزاری جشنواره‌های ملی در استان بوشهر با هدف برندسازی برای استان گفت: باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا پاسخ مناسبی به مطالبات جامعه فرهنگی و هنری بدهیم.

در این آئین با تقدیر از تلاش‌های حمیده ماحوزی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرم‌پور به عنوان مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر