پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسوؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر:
کد خبر: ۵۱۹۲۰
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: مسوؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: امروز دشمن از ابزارهای مختلفی برای نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عباس دشتی صبح امروز در نشست تخصصی مسوؤلین دفاتر و دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای برخورد با دشمن استفاده از فضای مجازی است، اینکه مقام معظم رهبری بر استفاده از فضای مجازی تأکید دارند، بیانگر این است که فضای مجازی در میان نسل جوان کشور نقش مهم و عمیق و تأثیرگذار دارد.
مسوؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر تصریح کرد: امروز فضای مجازی همانند بلندگوی رسایی در خانه دل جوانان رسوخ پیداکرده و قطعاً مسوؤلیت دلسوزان نظام بسیار سنگین و حساس خواهد بود و اساتید باید با برنامه صحیح و یک کار تشکیلاتی ذهن و قلب جوانان را به سوی حق هدایت و فرهنگ اصیل دینی را برای مخاطبان تبیین نمایند.

دشتی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم به مناسبت سالگرد قیام 19 دی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به تلاش دشمن جهت شایعه‌سازی و تهمت پراکنی و به جان یکدیگر انداختن مردم تأکید کردند و همه را به هوشیاری و بصیرت فراخواندند و خطاب به جوانان گفتند که جوانان با هوشمندی فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تودهنی به دشمنان تبدیل کنند.

آگاهی بخشی در محیط‌های دانشگاهی وظیفه همه دلسوزان به ویژه اساتید انقلابی است
دشتی افزود: آگاهی بخشی در محیط‌های دانشگاهی وظیفه همه دلسوزان به ویژه اساتید انقلابی است که به هر میزان که می‌توانند باید نسبت به افزایش سطح آگاهی‌های قشر جوانان و آشنایی آن‌ها با شگردهای دشمنان و مقابله با آن‌ها تلاش کنند و نگذارند جوانان ما تحت تأثیر شایعات آن‌ها قرار گیرند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر