يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در آیینی و با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی،معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار دشتستان،رییس شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و دیگر مسوولان ایستگاه پست برق 50 کیلووات روستای جمغاری بخش ارم دشتستان با اعتبار 25 میلیارد ریال افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، مهندس عبدالحمید کریم آزاد معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار دشتستان در این آیین با ارائه گزارشی از روند اجرای ایستگاه پست برق روستای جمغاری گفت: سیلاب و زلزله سال قبل خسارت زیادی به این منطقه وارد کرد.
کد خبر: ۵۲۱۰
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در آیینی و با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی،معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار دشتستان،رییس شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و دیگر مسوولان ایستگاه پست برق 50 کیلووات روستای جمغاری بخش ارم دشتستان با اعتبار 25 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، مهندس عبدالحمید کریم آزاد معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار دشتستان در این آیین با ارائه گزارشی از روند اجرای ایستگاه پست برق روستای جمغاری گفت: سیلاب و زلزله سال قبل خسارت زیادی به این منطقه وارد کرد.

وی افزود: ازدیگر مشکلات مردم روستای جمغاری راه ارتباطی است که با برطرف کردن آن مسیر تنگ ارم برازجان کوتاه تر شده و آثار باستانی موجود در کوه که هم اکنون به دلیل سختی راه امکان دیدن ندارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی‌نژاد نیز با ابراز خرسندی ازحضور دربین مردم روستای جمغاری از مسئولانی که در اجرای برق رسانی به این روستا تلاش و کوشش کردند تشکر کرد.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم روستا توجیه اقتصادی ندارد اضافه کرد: در حوزه خدمات رسانی در نظام دینی ،هرانسانی استحقاق خدمت رسانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: نگاه تنگ نظرانه به مردم روستا باعث شده تا مردم از روستاها بطرف شهر آمده و مشکلات آنان دوچندان شود.

رییس شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مجموع شبکه برق رسانی به روستاهای جمغاری، باغ تاج، لرده و ناخا 25 کیلومتر است که 14 کیلومتر آن تاکنون انجام شده است.

امرالله پاراد درمورد برطرف کردن ضعف ولتاژ شبکه برق در دشتستان در تابستان سال جاری بیان کرد: 31 ترانس به شبکه برق دشتستان درتابستان اضافه شده که مشکل افت ولتاژ شهرستان تا حدی برطرف شده است.

وی اضافه کرد: 25 میلیارد ریال برای راه اندازی و اجرای ایستگاه برق روستای جمغاری هزینه شده که با پیگیری های نماینده شهرستان انجام گرفته است.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر