پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۳۰۱
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مشارکت خیرین در کمک به مراکز توان‌بخشی استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی ظهر دوشنبه در نشست با اعضای انجمن مراکز توان بخشی استان بوشهر اظهار داشت: جوامع در مورد اقشار آسیب‌پذیر وظیفه حمایتی دارند و در جامعه ما نیز این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی بر لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر از جمله توان‌خواهان تاکید کرد و ادامه داد: اعضای انجمن مراکز توان بخشی استان بوشهر با عشق و علاقه به این افراد کمک می‌کنند که ارزش بسیار زیادی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به سختی‌های نگهداری از افراد معلول در خانواده، اضافه کرد: امسال لحظه تحویل سال در یکی از مراکز توان‌بخشی استان بودیم و دیدیم که کار سخت و طاقت‌فرسایی است و افراد عادی تحمل انجام آن را ندارند.

وی با بیان اینکه جامعه باید ممنون خدمت انجمن‌های مراکز توان بخشی باشند، تصریح کرد: وظیفه داریم که مطالبات مراکز و فعالان توان‌بخشی را پیگیری کنیم.

خورشیدی خاطرنشان کرد: از جمله مطالبات مراکز توان‌بخشی اختصاص زمین و ساخت و ساز، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت، خدمات سلامت، حمایت اجتماعی و مسائل بهزیستی و . . . است که همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی خواستار توسعه مشارکت‌های اجتماعی و جذب کمک‌های خیرین در این زمینه شد و ادامه داد: امیدواریم با توسعه مشارکت‌ها شاهد خدمات‌دهی بهتر و بیشتری در این زمینه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امیدواریم پزشکان نیز مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند و خدمات مناسبی به توان‌خواهان ارائه شود. از توان مالی و خدمت‌دهی این قشر استفاده مناسب صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر