شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»/به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا:
فکرشهر - اسماء بوستانی: در روز وفات حضرت ام البنین (س) و به مناسبت  روز تکریم مادران و همسران شهدا، به همت اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری برازجان و حوزه نجف اشرف دیدار با دو خانواده شهید شهر برازجان صورت گرفت...
کد خبر: ۵۳۱۳۳
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷

فکرشهر - اسماء بوستانی: در روز وفات حضرت ام البنین (س) و به مناسبت  روز تکریم مادران و همسران شهدا، به همت اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری برازجان، حوزه نجف اشرف و کارگروه بانوان 670 شهید شهرستان دشتستان دیدار با دو خانواده شهید شهر برازجان صورت گرفت.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان در منزل شهید حسین غلامی زاده با بیان اینکه از بدو شروع فعالیت خود در شهرداری برازجان دیدار با خانواده شهدا رادر اولویت های خود قرار داده ایم، اظهار داشت: تصاویر شهدا را به صورت قاب های بزرگ بر روی دیوارهای سطح شهر نقاشی کردیم تا مردم فراموش نکنند که آسایش و امنیتی که در حال حاضر وجود دارد، مدیون تلاش ها، زحمات و شهادت های این شهیدان والامقام است؛ از این رو ساماندهی گلزار شهدا را نیز در اولویت قرار داده ایم و در این راستا بیشتری از فعالیت ها انجام شده است.

محمدحسن محمدی با اعلام اینکه تصاویر شهدایی که جهت نصب در معابر سفارش داده بودیم تا حدودی آماده است، ادامه داد: طی چند روز آینده این تصاویر را در مکان های مختلف شهر نصب خواهیم کرد؛ امیدوارم فعالیت هایمان را به صورتی انجام دهیم که بتوانیم قسمتی از دین خود نسبت به خانواده شهدا را ادا کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر برازجان یکی از وظایف مسوولین را یاد کردن از خانواده شهدا دانست و اظهار داشت: امروز مصادف است با وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم از مادران و همسران شهدا که بر خود واجب دانستیم در این روز به خانواده چندین شهید سر بزنیم.

مهراب بنافی با اعلام اینکه ۲۰۰ تصویر شهید آماده و در مرحله قاب گذاری است، افزود: در سال جدید تصمیم بر این مهم داریم که تصاویر ۳۰ سردار شهید را در سطح شهر نصب کنیم.

به گزارش فکرشهر، در این روز از خانواده شهید علیرضا قادری پور و شهید حسین غلامی زاده با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر برازجان و رییس اداره بنیاد شهید دیدار به عمل آمد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر