پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ سرپرست فرمانداری دشتستان خبر داد:
فکرشهر – سعید مهاجر: این روزها شاهد صف های طولانی جلوی فروشگاه ها در همه شهرهای کشور، استان و برازجان جهت خرید گوشت و مرغ به قیمت دولتی هستیم...
کد خبر: ۵۳۱۳۵
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

فکرشهر – سعید مهاجر: این روزها شاهد ایجاد صف های طولانی جلوی فروشگاه ها در همه شهرهای کشور، استان و برازجان جهت خرید گوشت و مرغ به قیمت دولتی هستیم.

به گزارش فکرشهر، اوایل هفته اعلام شد که قیمت هر کیلوگرم مرغ در استان بوشهر 11500 تومان مصوب شده و باید در همه جای استان به همین قیمت به فروش برسد و با متخلفین نیز به طور جدی برخورد خواهد شد.

در همین راستا و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و تقاضای مردم، صادرات مرغ ممنوع و مقرر شد مرغ وارداتی نیز به بازار عرضه شود.

در برازجان نیز مانند سایر شهرها شاهد ایجاد صف های طولانی جلوی تنها فروشگاهی که عامل توزیع مرغ به قیمت دولتی است، بودیم که این امر نارضایتی مردم را بر عهده داشت.

سرپرست فرمانداری دشتستان در گفت و گو با «فکرشهر» اظهار داشت: با توجه به وجود تنها یک فروشگاه جهت عرضه کالای اساسی به قیمت دولتی و طولانی شدن صف خصوصا جهت خرید مرغ و گوشت، بر آن شدیم که مشکل به وجود آمده را حل کنیم.

جواد لقمان زاده ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد از امروز چهارشنبه، 1 اسفندماه عرضه کالاهای اساسی از جمله مرغ و گوشت به قیمت دولتی در سه فروشگاه انجام پذیرد.

وی افزود: محل های فروش کالاهای دولتی در برازجان درون فروشگاه هایی به آدرس خیابان فنی و حرفه ای، خیابان رودکی و خیابان حسین آباد خواهد بود.

لقمان زاده در پایان گفت: در حال رایزنی هستیم تا بزودی تعداد فروشگاه ها افزایش پیدا کند تا مردم مجبور نباشند در صف های طولانی منتظر بمانند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر